Hegyomlásnyi méretű bivalyerős új amerikai villanyautó érkezett
A bőven 750 lóerő feletti teljesítményű monstrum padlógázra szinte rakétaként lő ki és több hétig képes árammal ellátni egy komplett háztartást.
A bőven 750 lóerő feletti teljesítményű monstrum padlógázra szinte rakétaként lő ki és több hétig képes árammal ellátni egy komplett háztartást.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
A bajor gyártó kompakt SUV-ja immár nyolcféle hajtáslánccal rendelhető.
A lényegében teljesen hangtalan suhanást biztosító kékvérű brit luxusautó hatótávja meghaladja az 500 kilométert.
A General Motors prémiummárkája ezúttal a Rolls-Royce-ot és a Maybachot veszi célkeresztbe.
Az EQE SUV legerősebb kivitele bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Közel tucatnyi város szüntette már meg a kedvezményt.
Immár itthon is rendelhető az M GmbH első plugin hibrid modellje, a 653 lóerővel startoló, alapáron világító vesés XM.
Megérkezett az aktuális Astra eddigi legsportosabb kivitele, a plugin hibrid hajtásláncú GSe.
A lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású zöld rendszámos francia kisautó egy töltéssel akár 400 kilométert is képes megtenni.
Az első körben elérhető tisztán elektromos i7-es után megérkeztek a konzervatívabb hajtásláncú kivitelek is.
A bajor gyártó új SUV-ja az első plugin hibrid hajtásláncú szupersportos M-es modell.
Ez a cseh gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású közúti modellje.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
A Ford dobozos újdonsága számos különböző hajtáslánccal, alapáras 5G modemmel debütál a piacon.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Ahogyan nő a számuk, úgy tűnik, úgy csökkennek a velük kapcsolatos kiválságok.
A GAC újdonságának teljesítménye bőven meghaladja az 1200 lóerőt.
A sorozatgyártású személyautók közül jelenleg ez a modell rendelkezik a legjobb aerodinamikai adottságokkal.